Genmab — November 2016
-
Jo det synes jeg
-
Analytikere spår at Darzalex vil opnå et årligt salg på 8-9 milliarder USD om 7-8 år alene i knoglemarvskræft. Hvis de for ret i det, hvad jeg tror de gør, så får du alt andet gratis i Genmab. Og det er Arzerra, ofatumumab i MS, tisotumab, Humax-AXL, duobody og hexabody. Store pharma selskaber står parat til at lave aftale med Genmab på deres tidlige platform, fordi den iflg Winkel er unik. Winkel har altid holdt ord. Så jeg er enig med Solsen. Genmab kan fordobles på sigt.
-
Der er måske udmeldinger fra FDA i løbet af den næste måned. Disse er dog ventede, sā giver nok kun en lille stigning. Iøvrigt er den største trigger for Genmab om Darzalex virker i andre kræftformer end knoglemarvskræft!
-
PS disclaimer: har selv aktier i Genmab, og er givetvis farvet af Winkel og denne position
-
Nej det er da ikke galt, meget objektiv, ik specielt farvet
. JDW nævner selv at de vil være største biotekvirksomhed i EU, så de skal bare slå NOVO som er ca. 16 gange mere værd og JDW mener ikke det er urealistisk, hvilket giver en pris på 16.000-20.000 pr aktie i dagens priser. Det virker meget plausibelt hvis Dara og eller andre antistoffer virker multipli. Så det er ikke for sent at gå ind hverken kort eller lang afhængig af hvad afkast man forventer. -
Hvis Genmab var et rockband ville navnet være: the Beatles. Og det vi indtil videre har set er Beatles spæde start i Berlin

-
Hamborg

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind