Genmab — November 2016
-
Pipelinen er ikke "stærk" endnu.
-
Nej.
-
Danske og A/B dækker over mange forskellige kunder. De har forskellige motiver til deres køb og salg.
-
Deres prækliniske pipeline er jo noget nær umulig at vurdere for almindelige dødelige, men ser da mange gange bedre ud end for bare få år siden.Forskernes retorik er en anden and Jans, men der blev da fortalt om åbenbart helt enestående resultater I dyreforsøg med Humax AXL, der med blo enmeget lille dosis kunne udrydde en cancerform, som jeg desværre har glemt
-
Der kan ikke herske tvivl om, at det er bevægelser i det gennerelle marked plus de kortsigtede, som sælger ud, der dikterer retningen. Jeg synes, det var en fin gennemgang af selskabet og pipeline i går, som samlet set giver "kuldegysninger", når man ser, hvor selskabet er på vej hen. Jeg er fortrøstningsfuld og det bliver spændende at se Dara uden for MM, ADC, Duo og Hexa i fremtiden.
-
Selvfølgelig super flotte resultater man ser med specielt ADC - det siger lidt sig selv, når man i disse benytter toxiner der er 100-1000 gange stærkere end normale kemostoffer. Kunsten er jo så at få det til at fungere i et komplekst miljø, så mennesker er - og ikke bare i celler og dyr ! ADC teknologien har haft få gennembrud, men jeg synes bestemt ikke det blev den revolution man måske håbede på - det kan dog komme senere hen !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind