Genmab — November 2016
-
MedWatch - Seneste nyt om medicinal, biotek, medico og rehab.
Uafhængige nyheder om virksomheder og personer inden for medicinal, biotek, medico, sundhed og kosttilskud. Overblik, holdninger, tendenser, udsyn og meget mere.
(medwatch.dk)
-
Eller rettere jeg kan ikke se det skulle være særlig flot at producere et overskud, lavt estimeret på 500mill. over 4 år, det giver et overskud på 125 mill om året. Overskriften virker lidt misvisende.......investorerne kan se frem til overskud år efter år efter år, lyder flot
-
Jeg siger ikke det er flot Mcjean. Jeg giver mit bud på hvad hovedbudskabet på CMD er. Genmab vil være et "powerhouse" som udvikler mange lægemidler baseret på deres teknologiplatforme.
-
Det er ikke dig der siger det er flot, det er artiklen i medwatch der skriver overskud år efter år, men synes ikke det er pragende, ved dog godt overliggeren er meget lavt sat. De vil genere 150 mill om året og samtidig har de 4 mia. i cash, de skulle også gerne yngle, giv dem til 89 så skal i se løjer:-)
-
Budgetmæssigt ligger der med garanti meterlange regneark bag hvert eneste step selskabet tager i de kommende år.
-
Ok..Jeg mener heller ikke det er flot. Sæt dem i laksesektoren så kan selv 89 ikke følge med.

-
De har ikke præsteret noget med deres store kassebeholdning gennem 3 år og når man spørger på Q&A så siger de at dem vil de bruge senere til opkøb etc........det er også fint men indtil da skal de yngle og det har jeg ikke kunnet aflæse ud af deres regnskab. De kan også købe lidt QEC
-
Den voksende kassebeholdning
er en stærk buffer den dag Genmab eventuelt står med solide data i relation til solide tumorer. -
Rigtigt Solsen.Kassebeholdningen passerer så min. 10 milliarder kr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind