Genmab — November 2016
-
Har netop tændt PCèn og synes da, at det er meget fortrøstningsfuldt at læse Nordnets korte opsummering https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=414991013&sourcecode=ddk
-
Synes ikke Tisotumab gav mig kuldegysninger og de andre data er fugle på taget og et stykke ude i fremtiden, det virker bare på mig som en "lire af", jeg mangler entusiasme på en eller anden måde og synes faktisk det meste bare er en gentagelse af de sidste 3-4 Q&A, men nu har jeg ikke set det hele og måske jeg tager fejl.
-
Netop Solsen.
-
Denne CMD er som sådan nogen plejer at være. Meget få forstår hvad der sker og specielt i biotek er det vanskeligt. Kursmål og indtjening er noget massen kan forholde sig til. Som Mcjean siger, hvis der er noget fantastisk, så skal det skriges ud så selv ohw kan forstå det eller i det mindste høre skrige uden nødvendigvis at forstå noget som helst

-
Jeg stod af under humax axl, pga den elendige lydkvalitet. Synes ikke der var noget nyt om tisotumab. Det med de 7 og 17 pts havde vi hørt før. Dog opløftende at vi fik bekræftet den bemærkelsesværdige synergieffekt mellem dara og pom, hvor over 30% responderer på kombien selv om de er resistente over for både dara og pom.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind