Genmab — November 2016
-
er muligheden for warrants en mulighed som mange børsnoterede selskaber benytter sig af? og bestemer bestyrelsen hvad waarant prise fastsættes til? hvornår er de tiøvrigt du er på play Helge? ser frem til at høre om det .)
-
Jeg går på mellem 20-20,30 .
-
Solsen - det var om tisotumab. Jeg mener det var Citis analytiker der spurgte om SGENs positive resultater fornylig i andre indikationer ville afholde dem
fra at udnytte tisotumab optionen. -
Hvorpå Winkel svarede at han ikke vidste om SGEN ville udnytte optionen, men håbede at kunne overraske os positivt på CMD
-
-
Kuldegysningerne kommer til at omhandle HuMax AXL ADC. http://www.genmab.com/product-pipeline/products-in-development/humax-tf-adc
Bum -
nemlig
det er super 
-
Børsen Play har tekniske problemer. Vi opgiver at få indslaget i kassen. Jeg kommenterer kmd fredag formiddag.
-
øv Helge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind