Genmab — November 2016
-
-
Sorry 1223.
-
Danske solgte kraftigt ud i går og forsætter i dag.
-
Novo + 7,46. Der må være nogle shortere som har lidt kvaler sammen med alle dem som gik i 3xBear Novo før valget.
-
%
-
Læg mærke til markederne i Sverige og Norge reagerer nogenlunde på samme måde. Mining og biotek frem, nogle mere end andre, Shipping ned og "resten" i lille fald på lav volumen. Det er kun i DK med Vestas og AP og til dels Genmab at volumen er vild. Statoil falder lidt og Volvo falder lidt de to flagskibe i vores nabolande på ikke høj volumen.
-
Jeg tror, at vi ser en slags "relief-rally" i Genmab. Nu er der ikke længere en undskyldning for ikke
at være med vognen -
Vi må håbe på, at han ikke siger det samme som Berlusconni gjorde.
-
Det er nok ikke befordrende for den videre samtale.

-
iShares NASDAQ Biotechnology Index er oppe med 3,4 % i pre market. Bliver interessant at følge når børsen åbner
-
-
Kan warrants have noget at gøre med salget fra Danske i går og dag?
-
Spændende hvordan Trump vil få sundhedssystemet på fode igen. Obamacare var og er en decideret fiasko, regningen er enorm og folk bliver mod hensigten plukket i forsikringer. Jeg talte med en som var forsikret gennem hendes mands arbejde, de betalte 1000$ om mdr. for 5 og da de skulle have knægten undersøgt fik de en regning på 4000$ for 5 min. konsultation. I DK koster hele det lægepraktiserende system med dækning 24/7 1700 kr pr. dansker om året, så billigt er det faktisk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind