Genmab — Oktober 2016
-
Jeg er enig i, at jo flere ubekendte du kan afdække og sætte ind i ligningen for at afdække om en aktie er et interessant køb. Jeg har med succces og sammenholdt FA+TA og ramt ok gennem tiden. Man kan altid gøre det bedre, men ingen rammer top og bund.
-
Jeg læser dit indspark som om, du også er enig i at aktien ser stærk ud TA-mæssig. Og ved at følge forummets unikke viden om Genmab bliver man langsomt mere vågen på potentialet nu og over tid. Det finder jeg givende og interessant, men jeg har det også som dig, at det altid er interessant også at følge den tekniske del selvom der er mange forskellige tilgange til den del.
-
Mcjean - nogen gange mistænker jeg dig for selv at være Svendsen fra Esbjerg, der står på havnen med en "flydende" kradser, som ikke indeholder det jeg forbinder med en sådan, om end jeg også er fra Vestjylland. Jeg har været lang i aktien siden ´11, men nu forsøgte jeg at beskrive min tilgang til at udvælge interessante aktier, men tak for endnu en humoristisk tilgang

-

-
Rajkumar og Kyle fra Mayo Clinic har skrevet en redaktionel artikel om Pollux-artiklen i NEJM. http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMe1609835 Man skal abonnere for at få adgang til artiklen: men den er omtalt her: http://www.medscape.com/viewarticle/869883
-
Tak for link. Ser jo super godt ud: "Among the regimens listed, daratumumab–lenalidomide–dexamethasone is the clear standout. The magnitude of benefit is impressive, and the regimen is relatively easy to administer, especially after the first 6 months of therapy. It is therefore our treatment of choice for first relapse"
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind