Genmab — Oktober 2016
-
Analysen fra Handelsbanken i dag er bare inkompetent og ukvalificeret støj som bør ignoreres af enhver der følger Genmab tæt. Manglende teknologiaftaler som også flittigt drøftes er for mig en af årsagerne til at at vi ikke ser et blue skye scenarie med langt højere kurser udfolde så lige nu.
-
Dog maner jeg igen til besindighed. Der er allerede mange procent op til 1400-1500 DKK og Genmab vil formodentlig tage teten som den mest stigende C20 aktie for tredje år i træk hvis vi rammer dette niveau. Ingen andre C20 aktier har nogensinde lavet et hattrick på den måde, så vi kan simpelthen ikke tillade os at brokke os.
-
I forhold til de manglende teknologiaftaler har jeg en masse ideer og tanker, men det er for omfangsrigt at holde enetale her i chatten omkring det. Dog kan essensen af mine tanker nedfældes som "alt godt kommer til dem der har tålmodighed".
-
Solsen meget enige i dine betragtninger højere oppe, men man kan også komme med negative ting i samme retning, så tiden må vise hvad sandheden bliver - og igen vi er enige om potentialet blot uenige om hvornår det skal prises ind (og synes enighed om potentialet er det vigtigste for mig, for jeg har tiden til at vente på stigningerne).
-
Vedr. "manglende" tech aftale. På Morgan Stanley webcastet den 13 sept udtalte Winkel omkring Hexabody, at Genmab har vist enestående prekliniske resultater. Resultaterne har været vist i forskellige fora, og BP stod i kø for at lave partnerskab. Men Genmab vil køre den i klinikken alene. Winkel vil ikke udtale sig således hvis der ikke er noget om det.
-
Husk på at Genmab er ene om Hexabody! Ingen kan komme at overhale dem indenom. Solsen har også linket flere artikler der demonstrerer de suveræne Hexabody studier.
-
Vedr. NHL. Hvis Janssen går ud og starter større studier før Carina studiet offenliggøres, så er det en ekstrem stært indikation på, at der kommer noget rigtig rigtig godt fra Carina.
-
Hvad vil Winkel præsentere på kapitalmarkedsdagen? Tisotumab vedotin og Humax-AXL er oplagte. Men mon ikke der kommer en del omkring duo- og hexabody.
-
The meeting will feature a variety of Genmab speakers who will provide updates on Genmab's business including the clinical and pre-clinical pipelines, proprietary next generation antibody technologies and R&D capabilities.
-
Det er programmet der er afsat 2 timer. Så der må da være en del i godteposen
-
David..Du har ret omkring NHL. Det er sjusk fra min side, at jeg ikke i farten fik præciserert at der højst sandsyneligt først kommer nyt i starten af 2017.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind