Genmab — Oktober 2016
-
Jeg er ikke enig Alf. Kigger på risk/award og er helt ligeglad med om kursen er steget 400% eller 10.000%. Er mere på bølgelængde med Novod og de 1400 her og nu og er indforstået med at "her og nu" kursmål tit ikke afspejles i markedet. Så en kurs omkring 1200 er fint, dog forholdsvis vasket ren for potentiale i alt uden for MM. Markedet har bestemt at det er nok for nu og det må accepteres, men det er ikke rationelt i min verden.
-
Jeg mener risikoen er forholdsvis lav i forhold til hvad der sker hvis Darzalex er et vidunder drug. JDW sagde på et tidspunkt at de havde mange mulige kandidater til en blogbuster og at et par af dem havde data der var outstanding, hvis jeg ikke husker helt galt
-
Darzalex kan gøre det alene. Hvis investorerne var lige så grundige som bl.a. Novod så havde vi ikke rodet rundt i dette niveau. Mange kigger bagud og er bange. Darzalex er outstanding og de-risked og vil bidrage med en enorm royaltystrøm i mange mange år.
-
Daratumumab har været 8-10 år undervejs og værdiskalbelsen har primært ligget i de sidste 4 år (nok snarere 3 år). Kigger du på det der præsenteres den 10 november, så er det stoffer der også skal modnes (hvis Genmab holder fast i dem) en 3-6 år før værdiskabelsen for alvor tager fart - og uden en enorm agressiv (og dyr) indsats fra Janssens side, så var Darzalex ikke kommet så langt i dag som vi er vidne til.
-
Gør jeg skam ikke, men som langsigtet og brug af frie midler er jeg mere risikovillig, især når award kan være stor........og indtil videre har JDW ikke svigtet retorisk, men tro mig jeg er som udgangspunkt skeptisk overfor ceo'er der har det hele i munden, men mit indtryk af JDW er ikke sådan endnu, indtil videre har han leveret.
-
I bund og grund er vi jo meget enige om det meste - det eneste sted vi for alvor ikke bliver enige om er, hvornår tingene skal indprisen. Med til denne betragtning hører bestemt også tiden, for biotek prissættes højt pt og de biotekaktier der tillige gør det godt ekstra højt. Jeg købte selv Genmab i sin tid, da den blev handlet til en markedsværdi der var lig med cashbeholdningen.
-
Før min tid, men er opmærksom på at vi taler om biotek og det er meget komplekst, derfor er jeg også glad for du og andre kan bidrage med at "afkomplekse" det i ny og næ. Alf der sker også rigtig meget nyt indenfor biotek i disse tider, vi taler nærmest om paradigmeskift og ja vi er stort set enige, men jeg fornemmer du VIL have teknologiaftaler NU, lige nu før du er tilfreds:-D
-
Jeg mener ikke vi har en jordisk chance for at vurdere hvor god Genmabs tech-platform er, hvis ikke vi ser vallidering fra BP - og indtil vi har set en aftale med option til Genmab med BP, så har jeg svært ved at se denne platform udskille sig fra flere andre. De ord Genmab knytter til DuoBody er de samme ord der knyttes til de fleste andre platforme, som
kommer frem i disse tider
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind