Genmab — Oktober 2016
-
Hvornår kan Sanofis CD38 medikament ventes på banen?
-
Den subkutane version kan Genmab sidde med til 2037 i tilfælde af succes og godkendelse.
-
Det er en indsprøjtning i modsætning til droppet som tager mange timer. Muligvis skal den gives over nogle gange. De nærmere detaljer
kan vi spørge om på Q&A. -
JKY: Isa's infusionstid har jeg ikke minutter på, men den vurderes til at være væsentligt kortere: http://www.medscape.com/viewarticle/864970_4
-
Hvis jeg var syg ville jeg ikke have noget imod lang tids drop - det er heftige sager der kommer i kroppen og tempoet er væsentlig ..desuden kan man afbryde eller sætte tempoet efter patientens tilstand ved drop...jeg ser det som en meget tiltalende / sikker måde at få behandlingen
-
Den officiel listepris i usa for første års behandling er 135.500 dollar, hvortil forsikringsselskaberne får rabat. Det har tidligere været fremme at priserne i eu vil blive højere pga. nogle pris indikationer fra tyskland. Disse priser har ikke været retvisende da tysklands sygehus væsen fungere via forsikring som i usa, hvor der også forhandles priser med rabat. Priserne for første års behandling i norge og danmark er ca 85.000 usd, hvilket nok også er i det netto leje dara sælges worldvide.
-
Hvad er Darzalex? - Find information på Medicin.dk
Darzalex er et middel til immunterapi (antistof).Darzalex anvendes til behandling af myelomatose, en sjælden kræftform i knoglemarven. AL amyloidose, en type blodsygdom. Anvendes kun på sygehus.
(min.medicin.dk)
-
Nye Felleskatalogtekster 2026 - Felleskatalogen
Nye Felleskatalogtekster 2026 Abdomin «Orifarm Healthcare» (juni). Actacillin «Teva» (januar). Nytt i Felleskatalogteksten er tabletter 654 mg. Anzupgo
(www.felleskatalogen.no)
-
Kun lidt dyrere i Tyskland end i DK: https://www.medizinfuchs.de/preisvergleich/darzalex-20-mg-ml-100mg-5ml-konz.z.her.e.inf.-l.-1-st-janssen-cilag-gmbh-pzn-11564467.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind