Genmab — September 2016
-
De selskaber, som Jan henviser til, som øjeblikkelig har taget kontakt til Genmab med henblik på at indgå partnerskab om deres hexabody, er selskaber, der selv har forsøgt at lave hexabodies med samme molekyle, og som har brændt op til 100 mio. dollars af, men som ved efterfølgende forsøg har fundet ud af, at deres antibodies ikke havde tilstrækkelig effekt.
-
Jeg husker det blev omtalt kortfattet tidligere i chatten, men jeg synes stadig Jan's bemærkninger fortjente at blive fremhævet yderligere. Kort sagt siger Jan helt klart, at Genmab selv vil gå videre med udviklingen af dette hexabody-program, og at de har præ-kliniske data, som tiltrækker konkurrenterne.
-
Dette er også i tråd med hvad Jan tidligere har udtalt (at Genmab i højere grad vil foretage udviklingen af deres antistoffer, og så holde på 50 % eller mere af rettighederne til antistofferne. Det kan jo medføre lidt nyhedstørke (ingen eller få deals, før antistofferne er kommet tilstrækkelig langt i udviklingsregimet), men det forhøjer også det potentielle udbytte, hvis Genmab finder "en ny daratumumab"!
-
http://endpts.com/scoop-jj-confirms-that-the-fda-put-aml-drug-on-complete-hold/ I tråd med hvad Rachel oplyste i lørdags.
-
Helt enig Culpa. Winkels kommentarer omkring hexabody fik også mg til at spidse ører. Specielt da hexabody er Genmab alene om, så BP kan ikke bare efterligne uden at de kommer i konflikt med Genmabs patenter
-

-
Jeg kan ikke læse artiklen, men bryder mig ikke om overskriften http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article9013693.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
-
Janssen har ikke opgivet. Samarbejder med FDA for at finde en løsning. Men det er biotek, så noget sådant vil ske med jævne mellemrum
-
Vi må endnu engang konstatere, at vores chat er flere dage forud for andre medier med nyhederne.
-
Læs kommentarerne i historikken fra weekenden.
-
Vi havde også nyheden med Prostvac studierne to dage før medierne i sidste uge.
-
Tak for links til vores skribenter.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind