Genmab — September 2016
-
Mcjean - kl. 15.49 syntes jeg, at du havde fat i noget rigtigt, så det kommenterede jeg ikke, men så røg kæden da vist af igen. Jeg ser det sådan, at LLC ligger indenfor 5-10%, da vi ikke har hørt andet. At en "filial så kommer over 5%, og skal melde særskilt, behøver ikke at flytte LLCs beholdning - kan evt være købt-solgt-flyttet internt. Jeg er ikke sikker på, at LLCs beholdning skal lægges til de 5,04.
-
-
@Sukkeralf. Mener du dara / Keytruda kombi (hvis det bliver aktuelt) skal være mod NHL eller MM eller begge?
-
Hi Helge,
Jeg kan se at folk ind hos ProInvestor gætte sig frem til alt mulig %del. Sagen er at Fidelity nu ejer 5.04% og det antal af aktier i meddelelsen er deres samlet ejerskab. Lovgivning betyd at vi skulle flag den selvom Fidelity som helhed havde IKKE krydsset en grænse.
Yours,
Rachel
-
NBI er kravlet over 3000

-
Imorgen må være lavpunktet ... på med maddingen til fiskestangen
-
Tak for præciseringen og så passer alle brikkerne sammen.. Faktum er at Fidelity har reduceret cirka en procent som antaget siden sidste opgørelse fra Genmab.. De har ikke krydset nogen grænse men har pænt holdt sig lige over 5% hvor de så er tvunget ud i at melde grundet ny lovgivning.. Som skrevet tidligere er det desværre den usexede sandhed.. En sandhed der dog måske delvist giver en forklaring på noget af den svaghed vi har oplevet..
-
Se eventuelt mit indlæg af den 12/08 i debatten.. Vi ligger stadig i blandt den bedre halvdel af C20 indekset for i år.. Genmab har altid haft og vil altid have svage perioder mellem de eksplosive stigninger.. Visheden om dette gør at nogle større aktører decideret forsøger at udnytte stille perioder til at ryste træet lidt.. Vi skal måske ned i 1000 og derfra videre ned til SMA200.. Hvis vi først bryder markant igennem SMA200 ser vi nok et markant flash crash over få dage hvor aktier frarøves
-
panikslagene private investorer..
-
Faktum er at vi får en pæn afslutning på 2016 og at vi nok skal ligge markant højere indenfor 4-6 måneder..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind