Genmab — September 2016
-
Jeg fastholder de 1600 for året. JohnW.
-
Har dog blot køb i min analyse offentliggjort i fredags. Her opererer jeg ikke med kusmål. Det vil jeg heller ikke gøre fremadrettet.
-
Peter Aabo fra Økonomisk Ugebrev venter dat på 1. linje data medio 2017. Han finder det nuværende kursniveau som en oplagt købsmulighed.
-
Ligesom jeg forventer de blockbuster status for Darzalex i 2017. Dvs over en milliard dollar i salg.
-
@Helge: Hvornår ligger din nye GEN-analyse klar til læsning her på siden?

-
Den ligger her. Er desværre kun for DAF medlemmer. Jeg arbejder på en større en af slagsen. Den kommer senere på året. http://www.shareholders.dk/analyse/102396/fortsat-kursfest-i-genmab
-
Det har jeg ikke. Døgnet har ikke timer nok lige for tiden.
-
Hvornår forventer i at peak-sale for Darzalex i MM finder sted?
-
Hvorfor er din analyse af Genmab ikke tilgængelig her på siden ? Den er da i høj grad relevant for dette forum og ikke mindst denne side, hvor du er redaktør på ? Det skal du da insistere på - evt. også din facebook side på proinvestor. Der er mange der følger dig pga din viden om Genmab her på siden ?
-
Helge - Du har fået en personlig meddelse fra mig. Tjek den meget gerne. Mvh WiseWhiteWolf
-
Legolas..Jeg arbejder stort set gratis her. Får jeg en betalt opgave fra diverse medier, foreninger, banker og hedfunde, så tager jeg opgaverne hvis jeg har tiden til det.
-
Jeg har også lavet en større lakseanalyse til DAF tidligere på året, holder foredrag der og er ordstyrer ved mange af deres arrangementer. Alt sammen mod betaling.
-
Min 28 siders aktuelle opdatering på laksesektoren lagde jeg gratis ud her på siden. Det samme gør jeg som sagt med min store Genmab analyse, når jeg er færdig med den senere på året.
-
Jeg er selvstændig og organiserer mine opgaver i familiens virksomheder og min hobby med aktierne ud fra, at jeg stort set arbejder alene fra jeg står op om morgenen og til jeg går i seng. Ingen arbejdsgiver brokker sig over mine mange afstikkere til PI og andre sociale medier i arbejdstiden.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind