Genmab — August 2016
-
Det er der vist ingen som ved.
-
Jeg så bare på statistikken, hvor de store drenge i klassen er købere.
-
Det kommer man ikke uden om OHW.
-
Jeg fiskede for tidligt.

-
Lau forklarer Jan van de Winkels motiver så fint i Millionærklubben lige nu.
-
Jeg har snakket dette tema med Lau flere gange. Det er en del af af "lønpakken" til mange ledelser i børsnoterede selskaber.
-
Om man kan lide det eller ej, så hænger det sammen med generelle skatteforhold og den måde vi indretter vores lovgivning på.
-
Genmab har gennem de sidste år været utrolig gode til at putte nyheder ud på de rigtige tidspunkter set i et aktionærperspektiv. De vil nemlig have kursen så høj så mulig da de ved de sidder på en guldgrube og gerne vil have så høj en pris så mulig.
-
Valgte også at købe op, det er for fristene til den pris, falder den yderligt så bliver der fisket mere.
-
Niveauet for højt? Vi er ca. 40% fra Nordeas her og nu kurs. Som det er lige nu er intet andet end Dara indregnet i kursen. Ingen forskning, ingen anlægsaktiver, nul nada og niks. Læg mærke til det er danske amatører der sælger og de store der køber op........dem alle og de deles pænt om at skumme fløden, indtil de mister tålmodigheden med at lege katten efter musen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind