Genmab — August 2016
-
det er ikke sådan helt uden indflydelse det asiatiske marked..
-
Go sen-formiddag til alle. Jeg har kun haft aktier (Genmab) i ca 6 mdr. og er ganske grøn i denne verden, men jeg følger dagligt denne chat med stor fornøjelse og suger til mig. Jeg har dog et spørgsmål som presser sig på. Genmab har nu i en længere periode haft svært ved at bryde kurs 1220. Hvad er det for nogle mekanismer der yder denne modstand? Håber at høre lidt om jeres tanker, ideer og teorier. På forhånd tak!
-
Det er helt normalt at en aktie skal samle kræfter til yderligere opgang efter en solid stigning. TA er for mig at se, at Genmab er låst i en kileformation mellem ca. 1150-1220. Hvis TA udspiller sig normalt vil denne kile blive indsnævret og så er mit håb at vi får brud op ad. En god nyhed f.eks. en god teknologiaftale, afsendelse af registreringsansøgning, solide stigninger i salgstal e.lign. skal nok til for at skyde kursen gennem loftet.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind