Genmab — August 2016
-
Helge, det er ikke for at være negativ mod Genmab, som sagt har haft mange aktier i Genmab, men har bare en dårlig mave fornemmelse over aktien lige pt. Man må aldrig blive blind på en aktie, men Deres markedsværdi på over 67 milliarder.....Det gør mig virkelig bekymrende når man tænker på det andre der har den store gevinst og udgifter, Jeg kan bare ikke få det til at hænge sammen, kun en debat om jeg er den eneste der sidder med den tanke, ikke ude i OW Bunker tanken, men måske bare lige tid
-
Håber virkelig det bedste for Genmab har været en fantastisk rejse og håber med hele hjertet alt det bedste..... og har jo stort set ikke været en finger at sætte på arbejdet og selskabet siden Jan overtog.... Det var kun lige for at høre Jeres mening, overvejer meget igen at opkøbe Genmab, Men god aften

-
MAXINE...Hvis man har den slags nervøsitet over en aktie, er det nok en god idé, at begrænse investeringen til en størrelse, man sover godt om natten med.
-
Det er helt reelt have det på den måde.
-
Tak Helge.....har jeg allerede gjort, er pt. helt ude solgt alt, Men er jo selvfølgelig osse utrolig svært at svare på når alle stort set herinde tror på den langsigtet 100 % Tak for feedback kan tro jeg holder øje med hvad der sker med Genmab som sagt fantastisk rejse

-
Rejsen er jo dårlig begyndt, vi er kun nået til Køge, snart er det Zion og Bryce canyon, herefter Lake Powell. Et stof der så massivt helbreder og standser sygedomme er sjældent set især indenfor cancer, så ingen skibsvrag i farvandet her, det er ren katamaran, klaphat og lir.
-
Synes godt man engang imellem lige kan stille lidt spørgsmål der ikke kun går Genmab vej, som sagt har ikke noget af nogen art at det jeg skrev har facts.....tanken var der og så tænkte jeg at herinde ville jeg få svar om der var andre end mig der synes der kunne være fare eller noget man skulle tage højde for, følger Jeres debat hverdag og tager Jeres debat/svar meget seriøse og professionelle
samt rigtig god tone 
-
Det eneste jeg har på casen er Jan's retorik ifm. regnskabet og CC hvor han lagde tryk på at markedet også måtte tage højde for evt. skuffelser, (min tolkning) ifm. toxicity. Ellers er det primært makroen der styrer kursen pt. og det er ikke altid nemt at greje hvilken vej skibet skal.
-
Maxine...Vi har løbende contra på mange faglige spørgsmål. I perioder det samme på potentialet rent kursmæssigt.
-
Men du har ret ...Vi er mange som er meget langsigtede - og som du kan fornemme, så har mange en baggrund i industrien og den hvidkitlede verden.
-
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind