Genmab — August 2016
-
Pudsig luk. Nettosalget fra anonyme blev halveret fra små 60.000 til 30.000 og Nordea tog over på salgssiden.
-
det kunne se ud til, at udlandets udsalg er taget af - de sidste par handelstimer blev der ikke nettosolgt ret meget.
-
ptjah, uger med -8% behøver vi ikke så mange flere af...
-
Det her vil lyde dumt, men det er ikke desto mindre sandt - der skal være færre sælgere og flere købere.
-
Nogen ville ud, af en eller anden grund vi ikke kender til. Det så ud til, at salget blev overstået i løbet af eftermiddagen - så alt andet lige burde vi se et rebound.
-
Umiddelbart har jeg ikke kunnet opsnuse årsager til udsalget efter Q2 ud over nogle M&A rygter, der gik imod GEN
-
Hvis du tror på dara, så skal du bare hænge på. En hel masse er selvfølgelig indregnet - men der er stadig masser af risikopræmie ifht godkendelse af 2. linie, readouts på 1. linie, første data på ex-MM indikationer osv. Så dara skal nok blive ved med at producere basis for vækst i kursen
-
grunden til at vi ikke hedder 2.000 i dag, er at der stadig er risiko - både på det regulative, men i særdeleshed også på markedspenetration
-
tallene på dara er stadig små ifht hvad de bliver - så selv om launch har været fænomenal, så er der massiv usikkerhed om penetration, take-up, priser osv osv
-
ansøgning på 2. linie kommer senest ultimo Q3, godkendelsen bliver en sBLA - så om alt går vel kommer den omkring nytår (jeg håber stadig på en sen 2016 godkendelse), data på 1. linie får vi nok at se i løbet af næste år - mit bud er at vi også her bliver stoppet tidligt
-
så der bliver rigeligt - lige nu er vi bare i limbo mellem monoterapi og godkedelse i combobehandlingerne
-
Når først dara bliver godkendt i 2. linie bliver off-label massiv
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind