Genmab — August 2016
-
Aaah, makes sense. Har du hørt Jan udtale sig, eller udleder du?
-
nye aftaler er altid velkommen. Men husk på blot 1% stigning har en værdi af 700 mio kr. En aftale på forsnings stadie i HIV med en royalties omkring 5% er ikke specielt meget værd for Genmab i NPV. Regn med at mellem 1/3 og 1/2 af milestone pakken er salgs milestones.
-
Jeg havde ikke lige fået med, at de fik 5 mill USD upfront, men taget i betragtning af, at opjusteringen i går, forstår jeg godt, hvorfor mange forudser endnu en opdatering senere på året. Jeg forventer ikke, der var budgetteret med denne aftale. http://penge.borsen.dk/artikel/1/329524/genmabs_nye_guldkalv_scorer_millionbeloeb_paa_middel_mod_hiv.html
-
Tror ikke man helt skal afskrive at der kan komme en aftale indenfor cancer også - det kunne jo være adskilt fordi den tager længere tid at få på plads og fordi den vil se anderledes ud (hvis Genmab får optioner - eller måske indeholder en eller to DuoBodies fra Genmabs prækliniske pipeline).
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind