Genmab — August 2016
-
spændende med Davids lille sidebemærkning omkring Tisotumab - lyder som om vi har gode P1 data i vente
-
gentogen må være på sommerferie - ellers havde han sgu fanget clinicaltrials opdatering af dara subcu
-
...men Jan vidste ikke ngoet - det er lidt spektakulært
-
jeg må med skam erkende, at jeg ikke har fulgt mit rss feed fra clinicaltrials her på det sidste. Måske det er en ide med det program, der vil blive rullet ud på dara
-
tusind tak - så er vi sgu klar til at finde på spørgsmål til jan og david
-
dara kan / vil Jan ikke sige for meget om - men præklinikken skal vi helt klart bore massivt i. Og så var der lige det der omkring brug af kassen.
-
Der blev hintet til noget med deals - med daras succes, så er der ikke længere behov for det massive sikkerhedsnet...
-
var det ikke i kurs 200 at GEN lavede emissionen og fik 1 mia på bogen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind