Genmab — August 2016
-
Jeg kan bare godt lide at tage fremgangen lidt mere roligt - hvis eksempelvis en patient ikke længere responderer på førstelinie behandling (eks. Dara-Rev-Dex) - hvad giver man så herefter? En kombi hvor Dara stadig indgår og ikke Rev eller måske omvendt eller en kombi hvor ingen af dem er med.
-
Nu er det vel Dara der giver 50% bedre response end noget andet middel, så hvad ville du vælge? Bortset fra det, med en 87%' er i ryggen mon ikke salget helt automatisk vil falde i 4 linje behandling og mere centreres omkring 1 og 2-3 linje behandling?
-
hvis man kigger på Revlimid, så forventes det at sælge for 6,8 milliarder dollar i år - og tager man også Pomalyst med lander vi på ca. 8 milliarder dollar. REvlimid har også lidt/moget indtjening uden for MM og har været på markedet i mere end 10 år.
-
Hvad sker der når man eksempelvis går fra behandling af MM, hvor CD38 er udtrykt 100% og vi drager fordel af de kendte 6 mekanismer til solide tumorer, hvor CD38 ikke er udtrykt og dermed "kun" anvender en mekanisme (den immunmodulerende), så tænker jeg at der kan være en stor forskel - eller den bløde mellemvare såsom MCL, DLBCL og FL hvor CD38 er udtrykt i 25-75%. Derfor vil jeg se kliniske data før jeg medregner salg her !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind