Genmab — August 2016
-
det var jo ikke til ham
-
Det der finder du lige nu. Den slags vil jeg ikke finde mig i
-
du skrev
-
kig på chatten, sidste gang mufc skrev
-
Ok. Jeg holder pause fra PI. Det pis gider jeg ikke
-
du flippede på en eller anden, og du skrev at du var træt af alle de nye her på PI, og MUFC svarede, at han også var en af de nye
-
det er alt, der er en chat history, det er let at finde
-
hvorfor tager du det personligt Dingle, jeg skriver kun, hvad jeg lagde mærke til
-
Rolig nu. Husk at smileys befordrer et indlæg som måske kan misforstås.

-
og det var ikke skrevet til MUFC men en generel ting, er ved at finde det i chatten, helge sagde samtidig, at der skulle være plads til alle...
-
Kan ikke huske lige den snak. Budskabet har jeg sagt mange gange. http://www.proinvestor.com/debat
-
Goddag. Jeg nøjes for det meste med at være "stalker" på chatten, men vil alligevel sige, at jeg synes, der er en ualmindelig god tone her på PI. Så kom du bare tilbage MUFC. Her er du blandt venner.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind