Genmab — August 2016
-
De påstår stadig at de vil tage VTP-43742 i 16 ugers fase II studie i Q4, men det vil jeg stadig se før jeg tror det. Vi nærmer os Q4 og de vil stadig ikke udtale sig om hvorledes studiet er designet - jeg tror det er tomme ord, men desværre en ordstrøm de er nød til at poste ud, da de hentede penge på udsagnet om at ville gå i fase II.
-
hvad er det der "klinikken", du taler om? Er det noget GEN bruger?
-
haha - tænkte det nok!
-
Vitae ligger markant nede i pre-market. Q-meddelelsen var nok ikke lige i styrhuset
-
Ja andre tolker nok det samme som jeg, at VTP-43742 hænger i en tynd tråd !! Tror ikke det er grundet BACE inhibitoren - det har ligesom ligget i luften at den ikke kom videre så længe de havde andre ting at rive i. Så på den korte bane skal man sætte sin lid til VTP-38543 (LXR).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
det går hurtigt lige nu