Genmab — August 2016
-
... Om ikke andet, så er GEN godt igang med at sende programmerne i klinikken selv. Med deres forhold til at åbne krigskassen, så må der være potentiale i kandidaterne...
-
Så er den første time overstået uden yderligere massivt udsalg. Måske det blot var en større investor, der havde udset sig Q2 til at sælge sin post på ~0,5% af aktierne?
-
Har fulgt med I jeres debat længe. Super "god stil" I har.
-
#ROI - David Mygind. Godt skriv igen fra dig. Meget enig med dig I, at de kortsigtede og alm. gevinsthjemtagning kan presse aktiekursen ned, idet der næppe kommer et købstilbud på Genmab de næste mindst 18-24 mdr.
-
JJ har vel ganske tydeligt rammet det ind ved at sige, at de ikke gør yderligere I den anledning medmindre Jan ønsker det - underforstået: Vi har spurgt og fået nej. Et gæt kan være, at andre har fået
-
samme svar - og derved er der vel reelt lagt låg på et hurtigt salg de første 3-4 år (altså indtil Genmab enten har udpeget et nyt vidundermiddel eller kun opnår et noget mindre resultat og sadler om). Håber på det sidste, men 3-4 år er en lang rejse hvor der skal bruges penge og hvor Daratumumab I forhold til nuværende værdisætning vedvarende skal udvikle sig kraftigt.
-
Sidste=første
-
For mig er det ikke afgørende om nogen tror, at vi bliver solgt eller tror, at vi ikke bliver solgt. Det afgørende for mig er at vi, i Darzalex, har et superprodukt målt på både effekt, sikkerhed og pris. Godkendelsen til 2. linje behandling kan komme allerede i år og det skulle ikke undre mig, at MAIA-forsøget stoppes før tiden i lighed med Castor og Pollux forsøgene, hvilket afkorter 1. linje godkendelsen.
-
Jeg kan ikke lige huske, om denne ikke helt nye har været omtalt før, men ellers lidt om hexabody: http://cancerres.aacrjournals.org/content/76/14_Supplement/592.short
-
Ja, det bliver spændende at se den i klinikken - listen over dem der har prøvet og fejlet er allerede lang. Forhåbentlig bliver GEN ikke tilføjet den liste...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind