Genmab — Juli 2016
-
Kun 17 millioner. Kan se i mine noter, at de skal samle 10 yderligere millioner frem mod en børsnotering ultimo 2016. Jeg finder lige ud af om hvorvidt private kan komme med på den runde.
-
Det er meget prematurt og som med al biotek er det risikabelt at investere i.
-
Det er ikke det samme som CAR-T, men virker som en mere simpel og naturlig fremgangsmåde. Færre bivirkninger men kan der skabes nok effekt er nok snarere spørgsmålet, tror jeg. Er dog ikke ret meget inde i det !! Lidt underlig måde at hente penge på eller ??
-
Det er nu helt almindeligt. Får mange forespørgsler om at være med i den slags. Siger nej til det meste, men denne case så mere interessant ud end så mange andre.
-
Jeg ved at vi er flere som leder efter en "ny Genmab". Det var min tanke med dette sidespring i debatten.

-
Tak Sukker. Jeg sidder med flere biotekselskaber som vil børsnoteres og vil have mig som moderator/foredragsholder i forbindelse med investormøder. Prøver at samle flere af dem på en gang i august.
-
Det lyder super spændende Helge. Ja vi er jo alle interesserede i at finde en "ny genmab"

-
GENMAB OG PARTNER FORSØGER AT FÅ AFVIST PATENTSAG
14:25
Genmab og partneren Johnson & Johnson forsøger, at få en amerikansk domstol til at afvise den patentsag, som det tyske biotekselskab Morphosys har anlagt.Det konstaterer analytiker hos Bloomberg Intelligence Aude Gerspacher.
Morphosys har sagsøgt det danske selskab og Johnson & Johnson for brud på et amerikansk patent, der er ejet af Morphosys og omfatter antistoffer med særlige egenskaber, som knytter sig til CD38. Netop den
-
Netop den klasse tilhører Genmab s og Johnson & Johnsons kræftmiddel Darzalex, der sidste år blev godkendt i USA.
Morphosys forsøger at få erstatning i sagen, herunder ret til royaltyindtægter fra salget af lægemidlet. I den type aftaler vil en royalty typisk løbe op i 3-5 pct., vurderer Bloomberg.
/ritzau/FINANS
-
Medie: Her er europæisk bioteks ”milliardærklub”
Det europæiske branchemedie Labiotech har samlet en liste over europæiske biotekselskaber med en markedsværdi på mere end 1 mia. euro. Et dansk selskab indtager andenpladsen, mens et andet dansk selskab lige nøjagtig ryger over 1 mia. euro.
(medwatch.dk)
-
gud hvor er der (generelt) stille for tiden

-
God morgen.

-
Endnu et privat studie startet med Dara. Det er det andet førsøg i AL som hvor Dara har vist god virkning i præklinikken. https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02841033?term=NCT02841033&rank=1
-
Mcjean. I tilfælde af en overtagelse, vil det ikke være Genmab men JnJ, der skal købe Morphosys. Men hvis man kigger på regnskaberne for Morphosys, så er spørgsmålet om de kan holde sig kørende så længe retsprocessen kører. Det vil i hvert fald være meget vigtigt for dem, at modtage noget for Dara.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind