Genmab — Juli 2016
-
Mcjean, det er ikke med i de 70mill
-
det er kun recepttallene
-
super med en opjustering fra J&J.
-
det tror jeg ikke vi er, men helt klart en positiv tendens
-
regner bestemt med at Darzalex når blockbuster status allerede i 2017.
-
other oncology var på 139 millioner i Q2 mod 18 millioner i 2015, samt der er en vækst på 15 mill internationalt, så det er klart højere i Q2 end i q1
-
det siger jeg heller ikke
-
men at sige at Q2 salg nok er det samme som q1 er i mine øjne direkte forkert
-
Stigningen i det samlede salg bliver reddet af opstart i Europa. US falder eller er stagnerende. Det blev nævnt at doseringen af Dara betyder faldende salg over tid hvis der ikke kommer nye patienter. Efter 16 uger er man nede på en månedlig dosis.
-
det er et godt bud manielsen. Ser virkelig frem til at Darzalex kan blive skuffet tidligere frem i behandlingsforløbet, så bliver der for alvor åbnet op for en større patientgruppe.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind