Genmab — Juli 2016
-
det er klar fedest, når folk bringer relevante oberservationer, nyheder, resultater som danner basis for noget udviklende debat.
-
næ, hvorfor det. Alle her ved j godt, at aktier går op og ned. I et sommermarked uden de store nyheder, så er det da helt naturligt, at en aktie som Genmab falder tilbage efter den store optur vi har haft den seneste tid. Husk, for de fleste, som ikke følger med på det høje plan som I gør her på siten, der har Gen stadig de 9 af 10 fugle siddende på taget. Gen skal nok komme igen, men bevægelser er naturligt for en aktie som Genmab. Men du skal ikke være nervøs, jeg tjekker ud for en tid.
-
negativ bias er lige så velkommen som positiv - hvis den også er understøttet af en eller anden form for begrundelse
-
PS Sidste indlæg...jeg er lige så positive som de fleste her inde på lang sigt! Men..jeg har været med så længe, at jeg også har set, at de bedste investeringer netop et i aktier som jeg holder længe, fordi jeg tror på potentialet og så bruger alle de naturlige nedgange til at købe op. Det jeg har gjort forkert her på siten er, at jeg har talt om det mere end andre, netop fordi andre ikke taler om det i den naive tro, at det måske var en god ting lige at vende den måde at investerer på.
-
Prøver snart at kopiere Helge's fiskeri, dette var vidst hans seneste fangst, den ser helt betaget ud af fiskeren http://waders.dk/images/2015/februar/peer28.jpg
-
det er vi vel alle 110% enige om. Det ville blot være rart med lidt relevante oberservationer eller analyser, der belyser udviklingen, og ikke blot en lind strøm af negativ bias på en aktie, der trods alt stadig nok stadig ligger i en positiv up-trend...?
-
@OHW - kommer da med glimrende argumenter: sommerferie, faldende nyhedsstrøm og fald efter en længere stigning. Giver god mening i mine øre, og man fristes næsten til at høre, om der er nogen der har noget TA på hvornår, der er gode fiskemuligheder iGen
(ps. mine 3Xbull bløder..) -
Du burde ikke bruge TA i en udviklingsvirksomhed, da alle mulige varibler kan ødelægge dine fine linjer, men personligt tror jeg du skal fiske inden salgstal og opjustering, men 1050-1075 er fisketerræn i min verden, men tror ikke vi når derned da salgstal snart er på trapperne og de første to mdr's salgstal fra EU burde være gode da mange har stået i "kø", herefter tror jeg salget vil falde lidt og så ellers stige kontinuerligt de næste mange år og forhåbentlig i mange forskellige indikationer.
-
har rodet lidt med at skabe et europæisk large-cap biotech index og kigge lidt på udviklingen. Indexet lider kraftigt af, at der ikke er ret mange noterede biotech'er med en mærkbar mcap - men fælles for dem er, at de fik et tryk efter brexit, efterfølgende steg frem mod slutningen af sidste uge (8. jul) og derefter er sevet
-
Min egen lille lommefilosofi siger, at det sikkert er efterveer efter brexit, hvor europæisk usikkerhed får investorer til at droppe aktivklassen - det har også været forskellige mæglere, der har stået for udsalget i perioden
-
Mcjean jeg er sådan set enig i din betragtning med TA og udviklingsvirksomhed. Jeg tror nu at de her perioder, hvor der ikke er nogen nyheder, der er nogle år til at Darza sælger for noget nær det, der er en forsvarlig PE, så er TA nok den bedste indikator for, om folk er villige til at investere eller hæve pengene til G&T på stranden i ferien

-
handlen i GEN er temmelig hektisk i dag ifht at det burde være en stille sommerdag. Aktien er den mest handlede C20 aktie med 20% højere omsætning end nr 2, Novo. Desuden har udlandet nettosolgt mere end der er handlet for totalt i nr 6, GN St. Nord
-
Gad vide om der er nogen, der er ved at sætte shorts - eller er GEN bare rykket op i superligaen, hvad omsætning angår?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind