Genmab — Juli 2016
-
Du er forkert på den OHW..Vi vil hellere end gerne have debat omkring potentialet. Det skal bare være på oplyst grundlag.
-
I så fald vil jeg ikke oplyse det JohnW.
-
Selvom hverken Ninlaro eller Kyprolis altså tilhører samme lægemiddelklasse som Darzalex, så viser de seneste dages begivenheder ganske klart, at konkurrencen bare bliver ved med at vokse på et marked, der har set et væld af nye behandlinger komme frem på få år.
-
At en storbank uden bare få ords forjklaring stanger et kursmål ud på det halve af den nuværende kurs og derved skaber store overskrifter er det jeg kalder mangel på oplyst grundlag. DEt er saftsusme ikke godkendt i min etikbog.
-
Vi er mere oplyste herinde og nogle er ligefrem eksperter udi det "nørdede" på den fede måde. Men en ting der gør dette forum unikt er at selvom det er vores darling så er det min opfattelse at kritik netop er en vigtig del af helheden for ellers kan du blive blind, men der skal være mening i kritikken ellers stilles der ? ved handlingen og den vil automatisk blive nedgjort.
-
Market exuberance over Darzalex launch is well-deserved, but may have gone too far, in our view
Risk of Darzalex approval failure in additional indications and multiple myeloma market competition, plus a light mid-late stage R&D pipeline are not currently priced into the stock We initiate coverage with a DKK613 target price and Reduce rating" -
Sidder i møder de næste timer. Har ikke mulighed for at læse rapporten ordenligt igennem. Den smule jeg har læst fortæller at de regner potentialet i Darzalex alt for overvurderet.
-
Den findes ikke på nettet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind