Genmab — Juli 2016
-
@Budweis, det var også min pointe. Hvorfor vil man forsøge at kalkulere et kursmål baseret på PE-værdier i nærheden af Novos (eller lavere)? Genmab er jo et biotek selskab og ikke en moden medicinal virksomhed. Så man bør vel anvende en højere PE-værdi for Genmab kursmål. Eller er jeg galt i byen her?
-
Nu taler jeg jo ikke om at darzalex omsætter for 400 eller 600 mln usd. Det er meget snart og indenfor et år at det har blogbusterstatus og stærkt stigende. Det understøtter kursen efter min vurdering - om I så tror det samme som mig er en anden sag

-
Hvad skal et bud ligge på for at det kan accepteres
-
Hvis det her marked fortsætter meget længere, så ser vi snart NBI over 3000 igen
-
Ang den p/e diskussion, der foregik tidligere, så er det jo sin sag at finde det rigtige niveau. Dels er der hele diskussionen om forward p/e og måske mere interessant hvem skal være peer. GILD f.eks. har vist ikke mere end p/e omkring 8 pga konkurrencen på hepatitis
-
Lige nu er gen lidt mellem 2 stole. De risikovillige biotech investorer kan ikke rigtigt se en upside i aktien og de cash flow søgende pharma investorer kan ikke rigtigt få de sikre cash flows de søger. Vi er lidt i limbo lige nu, og tosser som hsbc damen sætter dagsordenen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind