Genmab — Juni 2016
-
GENMAB - THE BLACK SWAN !
-
Tak for en fremragende analyse David. Jeg er helt på bølgelængde med dig, og havde præcis de samme tanker efter GS webcastet. Ikke så meget med hensyn til overtagelse, mere hvad angår potentialet for Darzalex i alle former for kræft.
-
Genmab / Janssen er allerede i fase II indenfor lymfekræft. Data kommer ultimo året.
-
Fantastisk ROI.

-
Når Winkel har sagt han vil 10 doble (fra ca 500), så er det nok det har går efter. Hvis Big Pharma vil til bordet, så har han jo indikeret hvad der skal på bordet. Det er nok forklaringen på butikken ikke er solgt. Det er ikke mangel på friere til prinsessen, der er problemet...
-
Men hvis der bliver publiceret et hostile bid, så er det aktionærerne der bestemmer
-
Ikke fordi jeg tror det vil ske, men hostile bid forekommer da ofte. Og hvem siger forskerne i Utrecht vil forsvinde på det?
-
Hostile er en mulighed, men jeg har svært ved at se scenariet. Hvis det "kun" er værdien af dara så giver det mening, men hvis det er pipeline der investeres i så er der jo en maga risk, om de ansatte følger med over i bureaukratiet hos Big Pharma. Historien viser jo meget skræmmende at de ofte går galt. Det er svært at købe sig til innovation. Det er noget andet med IP.
-
Jeg siger jo heller hostile vil ske. Mit point var bare, at hvis det sker, så bestemmer Jan ikke, det gør aktionærerne. Jan eneste chance er så, at få en anden venligsindet spiller til at byde over.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind