Genmab — Juni 2016
-
mornings - lige for lige siger den aftale en hel del om værdien af early-stage stoffer i pipelinen...
-
Ja så hvis Genmab virkelig har den prækliniske pipeline Jan siger, så ser det godt ud - omvendt kan jeg simpelthen ikke se denne aftale som andet end, at Novartis ikke har været tilfreds med DuoBody. denne aftale er jo fuldstændig hvad Jan har nævnt så mange gange, at de ønsker og indgå
-
Og, snapsene har været få og små i meget lang tid. Hexa har endda været helt fraværende
-
Dara kører fantastisk flot, men ellers har der ikke været meget at juble over
-
Vi nærmer os snart tiden, hvor de skal til at sætte gang i de 11 annoncerede IND'er. Det er ikke et øjeblik for tidligt!
-
Sukkeralf, kender du til et eksempel, hvor der er sket et opkøb med basis i et produkt, hvor sagsrettighederne er 100% solgt ud?
-
Rachel er typisk ret kortfattet, når spørgsmålene kommer tæt på kurspåvirkende informationer
-
Det er i hvert fald min erfaring
-
ikke nødvendigvis - jeg tænker mere på, om noget biotekselskab er blevet solgt, når de allerede har solgt de kommercielle rettigheder fra? Jeg kan simpelthen ikke se rationalet i at big pharma skulle købe GEN
-
med den energi JJ lægger for dagen med dara, så må GEN vel også have haft hænderne fri til at arbejde videre. GENs opgave ifht dara er vel efterhånden mest at holde mund...
-
Janssen måske - nej hvis andre skulle byde på Genmab ville jeg også mene, at det er teknologiplatformene der skal trække. Eksempelvis Gilead - prisen på Genmab skulle så dækkes ind af royalty betalingerne fra Daratumumab og så fik man resten af Genmab for free.
-
det er dælme en risikabel investering for at få fat i en voldsomt tynd pipeline
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind