Genmab — Juni 2016
-
Kim er lavpragmatisk. Han er ikke til biotek - kun på den korte bane. Her rammer han meget godt på bund og top, når han en sjælden gang er banen her.
-
God morgen.

-
God morgen. Det jeg hæftede mig mest ved var, at det virkede som om at jan pludselig ikke kunne "huske" at han tidligere havde sagt at kursen ville 10 dobles til 5000. Som jeg opfattede det, kunne han ikke "lige huske" om han havde sagt 2000 eller 5000 ??? Er det korrekt ?
-
Okay. Den kommentar faldt så i det første indslag i slutningen heraf (7.10 inde) http://play.borsen.dk/social/5761a19a725ed7540a0d799
-
Novod her til morgen: Efter samtaler med JNJ og Genmab spekuleres i, at der vil blive søgt et meget bredt label til anden linie. Ansøgning kan være på Darzalex i kombo med IMID eller PI (altså ikke kun Revlimid og Velcade) men en hvilken som helst drug i disse klasser!
-
Mere fra Novod: JNJ indikerede under samtalerne, at allerede i 2020 vil Darzalex salget være mere end USD 5bn, nok nærmere USD 7-8bn!
-
Jeg har ikke set nogen analytiker været så agressiv i sine forecasts. Take up vil gå meget hurtigere end forventet.
-

-
tak MUF. Så bliver det ikke til noget at søge betinget godkendelse i 1. linje. Men den brede label til 2. linje er jo også fornemt. Sagde Winkel ikke i går: "1. line in 2 years from now"? Hvis Alcyone bliver første fronlinestudie med ansøgningsduelige præliminærdata, må det så blive efteråret 17, hvis de skal nå at søge og få godkendelse sommeren 18.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind