Genmab — Juni 2016
-
Hvis de gør det til egen beholdning er den lidt tricky Sukkeralf. De risikerer at blive anklaget for kursmanipulation!
-
haha - dagens joke mufc

-
hvis nogen har formået at ligge på den forkerte side af den aktuelle kurs med deres target - så er det edderpryglemig GS. I ofa-dagene lå de alt for højt. Og siden aktien bundede ud, så har de konsekvent ligget for lavt.
-
på basis af almindelig overtro, vil jeg blive lidt nervøs, hvis de kommer med et højt target...
-
GS har simpelthen en dårligere GEN track record end Farlige Frank
-
Måske er jeg naiv ,, men de må da kunne se lyset på et tidspunkt , især hvis det bliver skåret ud i pap ved ASH
-
Jeg har store forventninger
-
i starten af december
-
Det er den her i Juni jeg mener
-
Jeps
-
tror I ikke at borsen play kunne give lidt sendetid til "dummenik" i dag. Jeg har fået lidt extra penge at købe genmab for

-
Ja, lad os håbe, han får som han fortjener. Det under jeg ham
-
Seier kan give ham jobbet som direktør for Rungsted Ishokey. Så er han beskæftiget et sted hvor han ikke gør skade

-
well, en journalist, der ikke snorksover ville kunne have gjort det nødvendige
-
http://flashnews.ugebrev.dk/genmabs-
darzalex-kan-saelge-50-mia-aarligt/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind