Genmab — Juni 2016
-
Jeg har stor respekt for Michael Voss, men de private fra Nordnet var altså største købere i morges under panikudsalget. http://penge.borsen.dk/artikel/1/326946/storinvestor_paniksalg_fra_private_gav_chokstart_ved_boersaabning.html
-
I Genmab.
-
Sjovt nok har jeg aldrig set en artikel omtale de institutionelle handle i panik. Af en eller anden grund er det altid de private...
-
Enig.

-
Træls.
-
Jon Snow, du virker meget fokuseret på short term ting. Købe/sælge på brexit, købe/sælge på salgstal osv. Jeg tror den aller vigtigste lektie du kan lære, er at du IKKE kan vinde noget som helst ved at handle frem og tilbage på aktiemarkedet. ALT forskning viser at private investorer taber stort på den slags. Køb og behold vil tjene dig bedst. Det tog mig nogle år og lærepenge at lære
Når du så har lært det, er
det næste spredning. Held og lykke -
Fornuftig strategi Thomas.

-
Hørt! Thomas. Jeg har betalt de samme lærepenge. Man rammer aldrig bunden, og man hopper på den første den bedste bull trap der findes. Det er penge ud af lommen. Til gengæld vinder man på at sætte sig grundigt ind i casen. Derfor er min spredning heller ikke så stor. Det skal være overkommeligt.
-
I tilfældet med Genmab samt Bakkafrost har jeg i de senere år fundet to aktier som er fornuftige at købe op i på alle større tilbagefald.
-
Det ville jeg ikke vove uden at have sat mig grundigt ind i selskaberne og deres potentiale.
-
Helt enig med thomas. Har været der og betalt mine lærepenge. Hvis du bruger shareville kan du orientere dig og hurtigt finde ud af at dem som handler meget genneralt har et væsentligt lavere afkast end dem som handler sjældent. Se på 3 og 5 års grafen. Problemet er at man før eller senere bliver kørt i sænk af markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind