Genmab — Juni 2016
-
Hørte lige på tv2 news at valgstederne lukker kl 23 dansk tid, og der tilsyneladende ikke vil komme exit polls. Resultatet vil først foreligge i morgen tidlig
-
der kommer exitpolls, og resultaterne løber ind hele natten igennem. Jeg bor her!
-
første kommer lige omkring kl 2230 uk tid
-
Ifl. Ritzau forventes 2/5 af stemmerne at være kendt omkring kl 4, og omkring kl 4.30 vil resultatet fra omkring 200 valgkredse være kendt. Medmindre det bliver meget tæt, så bør der så småt tegne sig et klart billed af, hvor vi skal hen.
-
ligeså snart et par af de store byer er inde efter 3-4 timer, har vi en helt klar indikation
-
Sådan som markedet allerede har rettet sig, så forestiller jeg mig ikke de store stigninger i tilfælde af et ja
. Så hvis man vil reducere en smule, så tror jeg, at man har alle muligheder for at sikre lidt kapital uden at gå glip af den store stigning i morgen. -
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind