Genmab — Juni 2016
-
Hvad sker der lige med NBI!!??
-
US springer op over en bred kam
-
Prøv nu at tænke langsigtet. Kortsigtet kan du ikke slå algoritmer. Bliver det et remain så kommer alt jo op. Så din løsning afhænger af din tro på brexit
-
Jonsnow
-
Halvering af værdien pga. Brexit sker i hvert fald ikke. Hvis du er langsigtet og er i tvivl, så er der ingen tvivl om, at du bør beholde. Genmab vil klare et brexit uden problemer. Jeg kan forstå din bekymring, hvis du tænkte på en aktie, der var udsat overfor et Brexit a la Pandora, der har en stor del af deres indtjening i UK.
-
Dine Genmab skal nok komme igen Men du lyder som en der skal genoverveje sin rislikoprofil
-
Kort varigt vil vi se et større fald i aktien, men hvis du har kapital, så kan du benytte muligheden for at købe billige aktier. Hvis de stemmer ja, så ryger vi hurtigt op igen. Jeg har selv overvejet at tage lidt risiko af, men Genmab er den sidste, jeg vil reducere i.
-
Ingen herinde kan svare dig. Men bookmakerne siger 75pct for remain
️
️ -
Enig med ulm. Har for 14 dage siden lagt 25 pct kontant. Men ikke solgt GM
-
Lige nu ser det ud tl at alle børser tror på bookmakerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind