Genmab — Juni 2016
-
Det få vi så desværre ikke.
-
Jeps Ulmeister.
-
Det de fleste langsigtede er interesserede i er vel ikke helt præcise salgstal, men mere en god fornemmelse af at fremtiden tegner lys - da der allerede er indregnet stor omsætning i MM i nuværende aktiekurs, så kan den bevæger sig pænt op eller måske specielt ned uden det har relation til nuværende salg
-
Jeg kan ikke huske det.
-
Vi får jo præcise tal hvert kvartal i regnskabet. Sidst q1 var det 101,9 mio $. Jeg forstår slet ikke denne utålmodige diskussion om nogle upræcise tal fra SH. Der kommer jo nye tal til q2. Men hvis man absolut vil, så kan man jo tillægge ca 10 % til SH-tallene og så ender maj på linie med marts.
-
Analytiker forventer opjustering hos Genmab senere på året
Nye salgstal for Genmabs knoglekræftsmiddel, Darzalex, underbygger senioranalytikers forventning om en opjustering af forventninger hos biotekselskabet senere på året. Blandt andet fordi Darzalex nu også kan rulles ud på det europæiske marked.
(medwatch.dk)
-
Jeg er ikke et minut i tvivl om at maj salget all inklusive er rekord. Da jan udtalte det kendte han tallene. Det ville være et selvmål af rang hvis han overdrev.
-
Det er vel skrevet her tidligere, i hvert fald i april. Teknikker er jo denne: Vi starter i en snæver indikation. De få patienter starter med store hyppige doser og går derefter over til længere tidsintervaller. Altså mindre salg pr patient og forventet. Stigningen skal komme i takt med at vi går fra 3 line til 2 line behandling og så er Castor og pollux data ikke a se i salget endnu.
-
Utålmodighed og overfortolkning af tallene i denne fase duer ikke i min optik. Men der er jo efterhånden også to grupper her på chatten, en gruppe langsigtede investortyper og nogle der går op i periodeudsving. Det er jo helt fair og som det skal være – men gør bare at debattørerne taler forbi hinanden ind i mellem. Oprindelig var der stort set kun den ene gruppe – så det forvirrer.
-
Det som holder mig i chatten her er FA-betragtningerne og de mangfoldige diskussioner med faglig indsigt. Det beriger. Det er mit klare indtryk, at er man kortsigtet og kun er FA-indstillet, er Euroinvestor et bedre valg. Der skal naturligvis være plads til begge grupper, men denne gruppe udemærker sig ved en ekstrem stor faglig indsigt, og vi er så heldige, de deler ud. Jeg håber dette kan have den største overvægt.
-
Foreløbig har vi plads til det hele uden problemer.

-
At man har "faglig indsigt" betyder jo ikke, at man er blind for kursbevægelser eller hvem der handler i aktien.
-
Helt enig Darvin og Legolas - det at tale forbi hinanden sker tit da det skrevne ord ikke altid dækker præcis eller fordi folk har forskellige opfattelse af det nævnte eller brugte begreb emotionelt, men så må vi med god tone prøve at rumme og det vigtigste er den gode tone som eksisterer fordi respekten hersker, blev ved med det, men tallene er ret ligegyldige og indvirker ikke på den fundamentale kurs what so ever.
-
Enig Mcjean..Tak i øvrigt for den store hjælp newbies altid får her i chatten.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind