Genmab — Juni 2016
-
Derfor er "færre" patienter blevet behandlet med en større mængde dara i opstartsmånederne.
-
Hvis Løntofts betragtninger er korrekte, så vil vi se en løbende stigning herfra
-
Dingleberry...og det er sandsyneligvis på den baggrund, at Jan sagde, at salgstallene for maj tegner flot.
-
Helt sikkert - salget er stadig baseret på en base af meget syge patienter, hvor 1/3 oplever effekt af dara (på en god dag). Det er ikke her omsætningen vil komme fra i fremtiden.
-
Men dara sælger allerede bedre end arzerra nogensinden gjorde det
-
"Lidt skuffende i forhold til hvad?
-
US-biotek hænger lidt med skuffen i de her dage, så der kommer ikke meget brændstof til udviklingen derfra. Generelt var Asco noget skuffende, så forventningerne til sektoren er ved at blive justeret lidt (min tolkning).
-
...umiddelbart syntes jeg dog ikke, at der er noget at være skuffet over mht GEN - dara er midt i en fænomenal launch
-
Nej da. Se argumentationen her i tråden. Det er præcis den samme vi havde oven på apriltallene.
-
OHW - læg mærke til, at vi slet ikke taler om aktien. Vi taler om dara
-
Det er ikke et forsvar for prisen. Så kender du mig meget dårligt. Jeg argumenterer for hvordan behandlingsstrategi og procedure påvirker salget i en lille indikation.
-
well, så har du nok et andet syn på sagen end Helge og mig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind