Genmab — Juni 2016
-
Tisotumab fase 1/2 resultat ultimo året
-
MrEbbe: Fase Ib studier med daratumumab i kombination med Roches immun checkpoint inhibitor atezolizumab i en solid tumor indikation http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=961557
-
Jan sagde noget lignende hos GS
-
Prøver lige at høre de kloge hoveder herinde, det er godt nok off-topic, men det kunne jo være: Jeg investerer bl.a. gennem et selskab. Såfremt jeg har fået afkast på mine aktier ultimo 2016 vil så jeg skulle beskattes først af afkastet (lagerbeskatning) og herefter det samlede overskud (selskabsskat)? Altså 2x skat? Har simpelthen ikke kunne finde et svar selvom det virker ret ligetil i min bog.
-
Tak for linket Pauly

-
Der har været spukuleret i hvad Google vil i cancer business. I går i tysk tv fik man et lille indblik. En App til mobiltlf. Du scanner din krop. Appen kan allerede nu fastslå om du har hudkræft 95% bedre end en hudlæge. Så fremover scanner du kroppen regelmæssigt. Appen fortæller dig, du skal gå til læge om få undersøgt et bestemt punkt på kroppen. Et punkt som lægen normalt ikke ville se. Så i dette tilfælde går Googles planer om at finde canceren meget tidligt. Appen kommer snart på markedet.
-
Google sender den på markedet når appen er 98% sikker. Det sker nok i løbet af 12 mdr.
-
God morgen.

-
Lyder fantastisk MUFC.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind