Genmab — Juni 2016
-
nå jamen AB fik da lige supplleret i lukkeaktionen med 22.000 stk
-
sukkeralf: næ, vi skal nok mere bekymre os over, om vi får mavesår af at sidde og kikke på det her. det retter sig jo igen (før eller siden). lad os bruge tiden (mens vi venter på kurs 2000) på at leve livet

-
Mon ikke der venter et festfyrværkeri kl 18? Antager det er her de mere nørdede spørgsmål får friløb. Jeg tager hatten af for det er muligt for et forum som dette at have direkte dialog med en CEO i et C20 selskab. Det vidner om kvaliteten i foraet og ikke mindst om et kæmpe indsats fra Helge. Ydmygt tak.
-
helt enig Budweis. Det er et super stykke arbejde.
-
Tak gutter. Nu får Jan jeres spørgsmål fra Mai: http://play.borsen.dk/social/57626169725ed7540a0d7a3d
-
Der kommer mere i weekenden.

-

-
Jeg tror ikke ret meget på at de bliver overtaget for bud på omkring 2000,-. Jeg tror det skal væsentligt højere op for at overbevise Jan og de andre om at det er interessant. Han virker ekstremt fokuseret på at de skal være uafhængige. Dermed skal der noget af et bud til. Desuden så tænker jeg at de her salgstal vi får ifbm halvårsregnskabet bliver ekstremt interessant for der får vi for første gang adgang til salgstal i EU, og hvor stærkt det går med udrulning her. Det må de nødvendigvis
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind