Genmab — Juni 2016
-
okay, der troede jeg vi allerede var. for det er da ikke FA, der sælges på

-
Selv mine lakseaktier falder i dag. Her er det dem som er steget mest på kortest tid som falder mest. Det er den samme situation Genmab er i.
-
huha håber ikke på det aktien viser

-
nå men vi har da stadig vores gode humør

-
ja, no ka et it bliv rat møj værre
-
nå jamen AB fik da lige supplleret i lukkeaktionen med 22.000 stk
-
sukkeralf: næ, vi skal nok mere bekymre os over, om vi får mavesår af at sidde og kikke på det her. det retter sig jo igen (før eller siden). lad os bruge tiden (mens vi venter på kurs 2000) på at leve livet

-
Mon ikke der venter et festfyrværkeri kl 18? Antager det er her de mere nørdede spørgsmål får friløb. Jeg tager hatten af for det er muligt for et forum som dette at have direkte dialog med en CEO i et C20 selskab. Det vidner om kvaliteten i foraet og ikke mindst om et kæmpe indsats fra Helge. Ydmygt tak.
-
helt enig Budweis. Det er et super stykke arbejde.
-
Tak gutter. Nu får Jan jeres spørgsmål fra Mai: http://play.borsen.dk/social/57626169725ed7540a0d7a3d
-
Der kommer mere i weekenden.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind