Genmab — Juni 2016
-
Hvis vi kalkulerer med en indtjening omkring 10 mia usd årligt, om ca. 5 år. Så vil Genmab få tæt på 2 mia usd heraf i royalties hvert år. Helt vanvittigt, men realistisk potentiale...det vil selvsagt banke P/E helt i bund, og kursen skal så naturligvis ligge i et betydeligt højere leje.
-
Og det er så kun Dara vi taler her.... Arzerra i MS, Humax TF-ADC, Duo, Hexa, samt de 25 potentielle midler de arbejder med, giver naturligvis yderligere potentiale... og nå ja, så er der selvfølgelig det mulige opkøbsscenarie.... så der er masser af lodsedler med gode odds, i Genmab
-
-
Efterhånden som salget af Darzalex vokser, vil folk tro på ham. Og hvis Revlimid om et par år sælger for USD 10 mia om året, hvorfor skal Darzalex så ikke sælge for mere, når det er et meget bedre product. Ud over det så er der dobbelt
blockbuster potentiale i ofatumumab. Det nævner han slet ikke! -
Ligesom Darzalex så er JvdW i en liga for sig selv. GENial aktie og GENial topchef. Det passer mig fint at kursen falder, det betyder blot at man får flere Genmab aktier på tilbud. Jeg er langsigtet og slet ikke i tvivl om at investeringen er fornuftig.
-
skal vi ikke bare blive enige om, at aktiemarkedet er langt fra rationelt, langt de fleste af os herinde er jo ultra lange, men derfor gør det da stadigt ondt at miste store 7 cifrede beløb på rekordtid!
-
Tak til Mai Zeilund for et godt interview.
-
Kl. 18 er vores spørgsmål til Jan på hos Børsen Play.
-
Jeg har googled "best selling drug ever". Det mest brugbare jeg kan finde er fra 2014, hvor Humira fra AbbVie
var nr. 1 med 12.54bn USD. -
Udover indslaget i aften, så kommer der et mere med Jan i weekenden.
-
link til listen over best selling drugs i 2014 http://qz.com/349929/best-selling-drugs-in-the-world/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind