Genmab — Juni 2016
-
Hvis UK stemmer sig ud af EU, så ser vi nok 875 niveau i dagen efter og ultimativt hen over en stille sommer kan 750 komme i spil...og det er der jeg køber igen..;-) eller må vi bare nyde det, hvis UK stemmer ja til unionen for så bliver sommeren mere stille..
-
Jeg tror max vi kommer ned på 950, og så skal der suppleres op. Det er helt sikkert.
-
Mon ikke bunden er på 1000 os selvom det ender med Brexit. Potentialet er enormt i selskabet og Darzalex kommer til at forgylde selskabet og os aktionærer de næste mange år. Desuden er der fuld gang i udviklingen i de andre´dele af pipelinen.
-
Jeg beholder uanset hvad. Men det er fristende at supplere yderligere op hvis den kommer ned omkring 1000.
-
-
Kl 13.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Meningsmålinger skal være præget af følelsesmæssige/ taktiske overvejelser. Tror man på den skal man investere efter bookmakerne :-()