Genmab — Juni 2016
-
I forhold til i går så er omsætningen vist noget mindre i dag på samme tidspunkt.
-
Lidt mere roligt på volumen, men lige så støtteløst på kursen. Lidt voldsomt til den beskedne udvikling i US, og med stabilisering af Usddkk. Mon ikke snart vi finder en bund, hvis us stabiliserer sig i dag?
-
De institutionelle investorer handler ikke gennem samme system som os andre, de laver handler internt op til luk og benytter andre små finurligheder, så omsætningen kan sagtens eksplodere i lukkeaktionen igen i dag, især når køen ved udgangen er så høj.
-
Det er vel ikke institutionelle investorer som sælger ud i Genmab?
-
I går var det i høj grad Nordnet og andre danske banker.
-
Jeg har lidt svært ved at gennemskue det. Det er som om, der er sket et niveauskift i omsætningen, og det nu er nogle nye ting, der styrer handlen
-
Vi har fået indfriet alle forventninger ifm konferencerne, der er ikke kommet det "lovede" opkøb, og nu giver brexit al mulig grund til at krybe i sikkerhed.
-
Gode tanker dingle.
-
Mit bedste bud er , at vi nok var kommet for højt op ifht casens udvikling, og vi nu er ved at være kommet lidt rigeligt ned. En lidt grøn dag i US, og vi får et solidt rebound
-
Tror folk er pissebange for doomsdaypornoen der skyller ud fra Reuters og AP om kaos, bål og brand hvis brexit bliver en realitet, selvom både Schweiz og Norge klart viser at innovation, kreativitet udvikling og økonomisk balance har de bedste forhold uden for EU.
-
Men så længe analytikerne kalkulerer med så lave slagsestimater så skal den vel blive i lejet omkring 1000kr, måske lidt under, måske lidt over. Når salgstallene om nogle måneder sprænger rammerne for deres kalkulationer fordi graden af off-label-salg kommer bag på dem, så er vi nok tættere på 2 end 1 er mit bud.
-
EU referendum: leave takes six-point lead in Guardian/ICM polls
Phone and online polls show support for Brexit growing to 53%, with proportion backing remain campaign falling to 47%
the Guardian (www.theguardian.com)
-
hmmm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind