Genmab — Juni 2016
-
Mon ikke vi skal snuse til 3 cifret i næste uge og hvis det bliver nej så kunne vi håbe på at dette misforster af en socialistkonstruktion bryder sammen som i Venezuela. Herefter vil der gå en rum tid før vi atter kravler op på 4 cifre. Måske Heine får ret....jesus!
-
Socialistmedierne er også gode til at køre skræmmekampagner, det er ren doomsday selvom alle ved at det er en bedre forretning for et land at beholde pengene selv end aflevere 2.20kr hver gang man modtager 1 krone, men nogen skal jo aflønne de 10.000 millionærer i EU-direktionen og den ledende medarbejderstab.
-
I forhold til i går så er omsætningen vist noget mindre i dag på samme tidspunkt.
-
Lidt mere roligt på volumen, men lige så støtteløst på kursen. Lidt voldsomt til den beskedne udvikling i US, og med stabilisering af Usddkk. Mon ikke snart vi finder en bund, hvis us stabiliserer sig i dag?
-
De institutionelle investorer handler ikke gennem samme system som os andre, de laver handler internt op til luk og benytter andre små finurligheder, så omsætningen kan sagtens eksplodere i lukkeaktionen igen i dag, især når køen ved udgangen er så høj.
-
Det er vel ikke institutionelle investorer som sælger ud i Genmab?
-
I går var det i høj grad Nordnet og andre danske banker.
-
Jeg har lidt svært ved at gennemskue det. Det er som om, der er sket et niveauskift i omsætningen, og det nu er nogle nye ting, der styrer handlen
-
Vi har fået indfriet alle forventninger ifm konferencerne, der er ikke kommet det "lovede" opkøb, og nu giver brexit al mulig grund til at krybe i sikkerhed.
-
Gode tanker dingle.
-
Mit bedste bud er , at vi nok var kommet for højt op ifht casens udvikling, og vi nu er ved at være kommet lidt rigeligt ned. En lidt grøn dag i US, og vi får et solidt rebound
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind