Genmab — Juni 2016
-
leave 2.25
-
MUFC skulle der stå
-
har set det mobbyduck. nu skal åbenbart passe hvad man skriver om, idet man som "ny" i dette forum kan risikere at blive banned
-
Der er himmel og helvede til forskel på at spørge, hvorfor warrants og det tilsyneladende høje niveau, eller at beklage sig over grådighed og urimelighed for 23. år i træk
-
Ro på . Den snak dukker op ind i mellem. Skal vi ikke sige det er nok for denne gang?
-

-
Jo for pokker
-
Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg fiskede i 1107.

-
Det er sgu et brutalt marked i disse dage. Novo får da virkelig en tur over knæet, bare fordi de ikke overrasker positivt, tilstrækkeligt
-
Der skal være plads til alle OHW. Bare man holder den gode tone og ikke spammer med det samme hele tiden. Det er ikke noget problem her.
-
Mon ikke vi skal snuse til 3 cifret i næste uge og hvis det bliver nej så kunne vi håbe på at dette misforster af en socialistkonstruktion bryder sammen som i Venezuela. Herefter vil der gå en rum tid før vi atter kravler op på 4 cifre. Måske Heine får ret....jesus!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind