Genmab — Juni 2016
-
Jeg kender desværre ikke nok til Genmabs tidligere år, men warrents i stedet for høj løn er jo set før. Men jeg har ikke fulgt med i størrelsen på deres warrents programmer. Hvis Genman kan levere en firstline behandling med Darzalex, så synes jeg det er fint hvis forskerne kan købe sig et nyt hus bagefter.
-
Det er vigtigt at fastholde de dygtigste forskere
-
Uden Jan ville Genmab ikke være ret meget værd. Ledelsen (ex Jan) ville droppe daratumumab pga pengemangel. Så han har fortjent alt hvad han har
-
Jeg sad lige og hørte Jan VDW s webcast hos GS, det er godt til humøret på en rød mandag.. Jan er godtnok rigtig mange penge værd.. Det undre mig forøvrigt meget at GS ikke er kommet med reviderede kursmål efter asco.. Underligt, når de nu har sat sig ind i casen.... underligt..
-
Darzalex er Harvoni 2016... Potentialet fornægter sig ikke - og kommer til at give hovedpine hos de der skal betale http://epvantage.com/Universal/View.aspx?type=Story&id=644353&isEPVantage=yes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind