Genmab — Juni 2016
-
Mon ikke indslag bliver indlagt på youtube med lift forsinkelse som ved ASCO. Da markedet anyway lukker kl. 17:00, så kan du ikke handle på det
-
jeg synes anyway de interviews der blev holdt efterfølgende gav mest info. Som f.eks. interview med Antonio Palumbo
-
Markedet vil falde stort set hver dag frem til afstemningen da følelserne har overtaget. Rationelt set burde skræmmekampagnen ikke påvirke synderligt, men selv disse 3 forskeres konklusioner kan nok ikke rykke ved den forudfattede opfattelsehttp://finans.dk/finans/okonomi/ECE8740614/danske-forskere-torpederer-brexitdebat-eumedlemskab-har-ingen-indflydelse-paa-vaekst/
-
Brexit betting odds fra Ladbrokes: Leave 11/4 stay 2/7. Så bookmakerne er rimelig sikre på stay.
-
ja men for 2 mdr siden havde stay et forspring på 15%, det har de ikke mere!
-
flere meningsmålinger har givet leave et forspring de sidste 8-10 dage
-
Jeg forstår bare ikke at bookies er så sikre på stay
-
men bookmakerne er ret sikre på et stay, det er korrekt!
-
MUFC du har ret, men det er de, alle andre
er mere tvivlende, jeg bor i England! -
man siger jo altid det er bedre at lytte til bookies end til meningsmålinger
-
yup, men leicester var 5000/1, og de blev bekendt mestre
-
3 spilledage for slut
-
før
-
du har ret
-
Cameron er jo rigtig dygtig til valgkamp. Hvad er dit indtryk denne gang?
-
at alle er lede og kede af at hører på politikerne, det er super farligt, man kan hurtigt skabe en TRUMP effekt. Det er jo totalt sindsygt, at en jubelidiot har noget der ligner 40-50% på at blive verdens mægtigste mand
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind