Genmab — Juni 2016
-
nu gik diskussionen på, om begejstrede udtalelser fra GEN og Winkel om early stage programmer skulle tages for gode varer - https://en.wikipedia.org/wiki/Zalutumumab
-
den sag har jeg så ikke fulgt så meget, da jeg først blev Genmab aktionær i 2011 via et vink med en vognstang fra Novod
-
lad os bare sige, at uden kliniske data, så er programmerne intet værd.
-
utroligt med det molekule - no matter how you shake and dance, the last few drops always land on your pants
-
men rart at det bliver kløet på og et par markante, eklatante og livstruende fiaskoer ikke kuer GEN og deres partnere
-
måske vi skulle kalde Jan's nye strategi for "Stiv p.. og håret tilbage!"
-
haha
-
sukkeralf - du har meget focus på JNJ372. Er der mere potentiale der end JNJ104 og JNJ178?
-
umiddelbart tænker jeg, at JNJ372 er det program med kortest vej til marked - og et marked med stort unmet need
-
efter at have læst ROI´s analyse, er jeg bange for at mit alias går af måde indenfor 6 mdr

-
mon ikke snart at GS kommer med en brugbar anbefaling ?
-
salgstal 22 juni. kun fra USA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind