Genmab — Juni 2016
-
Jan siger HR på de patienter der kom tidligt ind i
Castor (2. linie) er bedre end de patienter der kom ind som 3. eller 4. linie. -
HR på de tidlige var 0.3. Det tolker han som første linie data vil blive bedre end 2. linie data.
-
ja - respons bliver dybere, jo tidligere man kommer på dara
-
og det endda med en accelererende effekt ifht kontrolarmen (som illustreret ved HR tallet)
-
lidt irriterende man skal vente et helt år på første linie data

-
du skulle gerne have det par markedsføringstilladelser at varme dig på inden da...
-
jeps. Men først skal vi have rigtig stærke maj salgstal. De bedste hidtil sagde han
-
men vi skal have gang i den der IND maskine. Der er simpelthen aaaalt for lidt i klinikken
-
vi kan tale om ofa, tf-adc og den øvrige pipeline fra nu af og til dommedag - men med den aktuelle valuation på GEN, så er selskabet en one-string-banjo
-
hvilket i øvrigt også er årsagen til, at jeg ikke tror på M&A
-
hvad med dara i NHL. Jan var meget bullish for dara i andre indikationer
-
dit gæt er lige så godt som alle andres - vi har ikke set data endnu
-
Jeg har ikke kundskab nok til at gætte på det. Jeg satser på Jan er bedre til at gætte end de fleste andre
-
hehe - ja, det er sgu sin sag at finde en banjo til kr 73 mia. Til den pris er der som regel flere end en streng...
-
belært af smertefuld erfaring, vil jeg ikke tage den slags specielt seriøst indtil det er ledsaget af en eller anden form for klinisk effekt.
-
nu kunne man jo fremdrage den unævnelige, men af hensyn til den gode stemning vil jeg lade være...
-
Appropo banjosnakken.. bær over med en hillbilly..https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind