Genmab — Juni 2016
-
Ja, JJ viser sig at være alt det i en partner, for dara som GSK ikke var for Ofa. Det er sgu dejligt med det massive investeringsprogram
-
Men ret beset, så står GEN vel foran lidt af en udfordring. Der er ikke så meget blodkræft tilbage at udvikle i - og videre udvikling skal vel næsten ske i solide tumorer
-
Konkurrencen er i hvert fald væsentlig hårdere efterhånden indenfor blodkræft - eksempelvis også derfor det skuffer mig at netop CD20/CD3 bliver første DuoBody fra Genmab. Selvfølgelig ligger der nok lidt tryghed i at gå efter noget man kender rigtig godt, når nu det er det første man selv tager i klinikken, men alligevel..............
-
mon ikke det handler om at bygge en solide pipeline op, hvor GEN er sikker på, at de enkelte programmer har en værdi og ikke lige pludselig bliver flået af banen som Bendtner på en dårlig dag?
-
JWD vil nok også gerne vise, at han kan noget med et cd20 efter ofa's fiasko overfor rituxan
-
der er kø ved udgangen i dag - 100k smidt på bordet på 25 minutter!
-
mon ikke, der er noget mere i cd20/cd3 end et quick fix - det er GENs første "egen" IND siden de glade "naked days" i midten af 00'erne
-
Godt med lidt skepsis sukker. Hvis duobodies har en styrke på 50-100 gange mere end nøgne antistoffer så kan man jo nå langt på det velkendte CD20 target. Vi ved at Imbruvica jo ikke helbreder, men kun udskyder problemerne. Måske kan CD20/CD3 komme længere imod dette endelige mål. At bruge ordet quick fix synes jeg ikke er fair....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind